Silje forteller at hun i utgangspunktet ikke hadde tenkt at dette skulle bli så stort, men etter at hun hadde fått positiv respons fra en rekke bedrifter skjønte hun at dette må bli noe som ble felles for alle skoleelever.

Tirsdag 16. november var Silje sammen med Ørjan Paulsen og Truls Larssen fra North Salmon Service og Mowi for å dele ut refleksseler til alle skoleelevene, som de to bedriftene hadde gitt til kampanjen. I tillegg er det en rekke bedrifter som har gitt flotte premier som skal trekkes ut på de ulike klassene.

- Målet med kampanjen er selvsagt å få alle til å bruke refleks, og spesielt de som synes det er teit å bruke det, sier Thoresen Jensen.

Foruten støtte fra North Salmon Service (NSS) og Mowi til refleksseler og premier har også disse bedriftene bidratt med premier:
- Spar Herøy, Seløy sjøfarm, Junkyard, Reklameservice Helgeland, Stayclassy, Lenas Klær. Herøy caravan, Helgeland Kraft, Fjordkraft, Vitus apotek, Diplomis og Herøy Brygge

- Det blir nok også enda flere bedrifter som vil bidra med premier, og vi vil derfor legge ut en liste når trekningen er foretatt, avslutter Silje Thoresen Jensen.

Så får vi håpe at både skoleelever og alle andre tar på seg god refleks når de ferdes ute når det er mørkt.